Min dag idag!

I dag mötte jag Jenny o Zorro på klubben vid 11 tiden. Det gick bra faktiskt! Tränade lite på ställande, känner att det e det som går sämst (koeff 3) dvs måste träna mer inför tävlingen! o apporteringen går bra!! :D o jag får öva mer på raka sittningar.

Sen kom jag hem, full av inspiration av o träna hund (som alltid!!!!) Så har jag läst min bibel om att göra ett moment/delmoment pålitligt. Så då gick jag in i excel o gjorde ett fint diagram eller vad jag ska kalla det så nu ska jag föra en träningslogg o försöka få så många av våra moment pålitliga!! Yeah, ska börja redan i morgon o hålla på minst 1 vecka, men efter 1 vecka kan man se lite hur det ser ut =) Då ser jag också vad jag behöver träna mer på o ändra på, sänka kraven vs höja kraven på... ihhh vad jag vill träna nuuuu! :D

Sen nu i kväll har jag varit på den första träffen på Talarskolan. Vi var 6 med mig. Liten lagom o trevlig grupp. Ledaren var jättetrevlig o väldigt lättsam så efter de 5 ggr kommer det nog vara tragiskt att inte fortsätta. Det var faktiskt kul. Även jag hatar prata inför folk så var det skoj o han kom m bra tips o det ska nog vara till stor hjälp!! :D

Hade nog kunnat skriva mer men känner att jag måste o sova, ska upp tidigt, köra till ams i hässleholm så jag e där senast 9. Sen till Lord en stund, det var längesen vi sågs så det ska bli skoj o träffas :) o på vägen hem ska jag stanna o shoppa upp hela TEBA. O sen på kvällen e det valpisbruks! :D

Uppdaterar om hönsklickningen i morgon! :D

Kommentarer
Postat av: Lord

Förstod inte helt det m diagramet, men du får förklara mer idag :D Kul att du trivs på talarskolan, det e väldigt viktigt! :) Och ja, det var för längesen vi träffades >.< ska bli kul o se dig! :)

2009-02-05 @ 09:27:34
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0