Lite allmänt..

Nu har jag kommit hem från Lord, vi var o spelade bowling m hans 1 arbetskamrat, o jag förlora.. Det e ju ingen superskoj aktivitet xD
Blev ingen talarskola eftersom dte var många sjuka + de som nu kunde komma hade inte gjort sina uppgifter vilket jag tycker e DÅLIGT. Man har själv valt att gå där o betalat pengar för det o vill få hjälp att komma över sin "rädsla" att prata inför folk så gör man inte sina saker som man ska... Förstår inte logiken där...
Så har jag också precis varit ute m Kimba... Kör en ny lära-henne-gå-i-koppel-övning.. Inte det roligaste men jaghoppas på resultat, vilket jag inte sett än men bara hållt på 2 dagar. Jag har henne i KORT koppel o där ska hon inte dra, dra hon - stannar jag - kommendera backa- o sen gå fint. Upprepar proceduren när hon drar i kopplet o när jag tycker att hon ska få gå i långt koppel o kissa säger jag Kissa. Hoppas på effekt!
Ska även snar på HUS-möte på bruks. Kan väl bli skoj o höra vad som sägs där om kurserna nu till våren!

Ska snart hämta Anna men först får jag äta upp min smoothie! :D


Kommentarer
Postat av: Lord

ja, trist det m talarskolan, men kul att du ville följa m på bowling :) hoppas det går bra m Kimba! ^^

2009-02-18 @ 19:55:40
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Anna o Pelle

Tjoho vad vi hade skoj på HUS mötet! Tack för att du ville hämta och lämna mig, du är en pärla (varför säger man inte en diamant? Den är ju absolut dyrast???). Ses imorgon!

2009-02-18 @ 21:43:08
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0