Stackars lille Kimba <3

Kammade Kimba idag! Inte lätt att vara född till briard o vara ömpälsad :( Vi var även på rusta o köpte agilityhinder o slalom o en del annat så nu kan vi träna mer sånt :) Längtar tills jag har mer tid  o träna o leka m Kimba <3 Vi var föresten på bruks i går o tränade lite agility! Det gick verkligen bra o då fick jag mer klarhet i vad jag behöver träna på m Kimba...!



"Fin blev hon iaf!"



"Sötehund <3!"



"Sen var de mindre snälla mot lilla Sam idag, trängde in stackars kissen i ett hörn under mitt skrivbord men Sånt tolereras inte mot min Sam!"


Kommentarer
Postat av: Lord

Så söt hon e :) Stackars Sam... hon har det inte lätt :(

2009-12-04 @ 11:56:33
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Pelle

Sam kan få flytta hem till mig! Fast jag får gömma Sam under min biabädd, för husse påstår att han är allergisk...

2009-12-04 @ 15:19:27
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0