Hemkomst o kursstart!

I dag har varit en seg dag.. Mamma kom in o väckte mig vid 9 för då skulle jag göra frukost till hon o morfar som håller på o lägga golv i uterummet. Så det gjorde jag.. sen gick tiden så lååångsamt. Fixade disken, läste, satt vid datan o bara gick runder i huset. Sen körde jag ner till Gisela o Nicklas lite o spelade Guitar hero o tog lite filmer o åt scones o drack te. Körde så jag var hemma lagom till 13 då jag skulle ringa till veterinären, o de sa att hon mådde så pass bra o var pigg så hon fick komma hem.
Sen körde vi till Vellinge för jag skulle till tandläkaren o sen blev det lagom att direkt köra till djursjukhuset så vi var där runt 14.40. Det blev klydd m försäkringsbolaget, eller itne klydd, de var bara sega m o skicka en lapp till djursjukhuset så vid 16,50 fick vi äntligen träffa Kimba. Då hade vi väntat mer än 2 timmar i väntrummet!!!! Det var segt! O Kimba blev så glad när hon såg mig, o då var det svårt o hålla henne lugn =) Men hon mådde så bra o såren e så fina!

Var hemma en liten stund o sen begav jag mig till bruks för träningsgruppen skulle börja i dag. Där var så många jag inte kände igen. Men det var skoj, fick en del tips o så! Sen körde jag hem, eller inom Anna för jag fick låna lite aktiveringssaker nu när Kimba ska ta det lugnt o använda hjärnan lite i stället!

Nu ligger hon o gnyr i köket o det e så hjärtskriande så nu ska jag gå o sova i köket m henne :) Gonatt!

Kommentarer
Postat av: gila

PUSSA henne mitt på hennes underbara nos från mig! Längtar till imorgon när jag får krama henne!

2008-09-02 @ 23:03:58
URL: http://glorytogila.blogg.se/
Postat av: Lord

stackars lilla kimba, förstår inte varför hon ska behöva ha så ont ;( men snart har det läkt o hon kan springa o hoppa igen ;D

2008-09-03 @ 08:43:17
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: elin j

det är så hemskt när de är på sjukhuset.. vår hund låg inne i 8 dagar pga ngt fel på hjärtat.. nu är han hemma med läget är kritiskt.. så hemskt!!!!

2008-09-03 @ 11:07:09
URL: http://otroligtnog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0