Skogen =)



Idag åkte jag, kimba o mamma till törringeskogen =) Det var fint o mysigt väder så det var trevligt :D
Så tog jag m 2 gosedjur o lite leksaner o godis för jag tänkte jag skulle prova en "ny" lek o hitta leksak, men allt annat var intressant än mina saker, men ändå sprang hon o visade var leksaken hade hamnat men hon ville inte ta den.. Men med träning så xD



Sen kom vi då fram till en gräsplätt där det var fullt av folk o småbarn överallt. Så kom där fram 2 små tjejer o frågade om de fick klappa henne o de fick de o så pratade vi där en stund, sen gick vi vidare :) o så mötte vi ett gäng m ungar lite längre fram, de som gick först uttryckte sig " oj så fin hund" :D
De som kom bara lite lite efter utryckte sig "sån fluffig hund".
O sen gick där 2 pojkar o var helt upptagna på vad de nu gjorde o kollade åt helt annat håll o när den ena av de fick syn på Kimba blev han skiträdd! han sa inget men hans min sa mer än 1000 ord. Satan var rädd han såg ut, hahaha skitskoj! Kimba var ens inte jättenära han, o Kimba gick fint vid min sida. Stackars liten unge :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0