♥ Dag 17 - Mitt favoritminne.

Vilken svåring! Har en massa favoritminnen! Men för att välja ett utav alla så har jag skalat av alla ämnen o tänkte då på bloggen o vad den skulle handla om i grund o botten - min briard Kimba! Så då kan jag berätta ett minne av henne. Faktiskt andra gången vi var och hälsade på henne.
Som sagt, det var 2e gången vi var o hälsa på de. De var ute i snön när vi kom! Jag har då logiskt sett bara träffat min lilla hund en gång innan men ändå så kände hon igen mig. Det var en härlig känsla. Att se henne där ute o när jag kom o kalla på henne så hennes uppsyn o intresse för mig var så stort - men det var då det, haha! O då var vi ute en stund med de och när det blev lite för kallt så togs de in o mamma Sacha o min lilla blomma togs in i köket o vi hade det så mysigt!



"Lilla Kimba!"



"Jag o min lilla hund som nu e så stor =)!"

Som sagt, ett favoritminne av alla favoritminnen som jag har. Men just den lilla händelsen kan göra en så glad =) Härligt att man kan bli glad av så lite!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tycker inte att du ska säga att de var då de....för jag tycker att det har inte varit så bra som det är nu mellan er...nu är ni verkligen ett riktigt team. Du och Kimba är verkligen ETT. Glöm bara inte bort att svansspetsen är min....haha.

2011-03-05 @ 00:55:55
Postat av: Ingrid

Såå söt hon e fluffen!!!

2011-03-05 @ 23:16:43
Postat av: Töserna i Skurup

Ha ha! Har ni det också så? Anna äger hela svansen på mina hundar och så äger jag Pelles svans. Visst är det väl rättvist?! Jättegulligt minne. Vissa stunder i livet glömmer man aldrig. Sköönt!

2011-03-06 @ 13:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0