Mysigt vårväder!

Tänk så glad man kan känna sig o bra man kan må när vädret e så som det e nu. Härligt, inte kallt o solen e uppe =) Vaknade av att Gisela ringde mig vid 9.30. Då gick jag upp o lite senare kom hon m nyköpta bullar o pålägg! Gott!!! Sen körde jag till Lund o lämnade in min klippmaskin på service o sen körde jag raka vägen till Torupsskogen! När jag kom fram märkte jag att jag glömt kopplet - Igen. Tur så hade jag ett extra koppel som köptes på TEBA när jag var där sist o som tur e hade jag lagt in det i bilen i förrgår! Men det gick bra ändå. Mestadels var Kimba lös. Hon gick så lugnt o avslappnat hela tiden. Inte så stressat o alltid på jakt efter nåt att jaga så det var så jättemysigt! Vi gick i ett lugnt o skönt tempo o bara njöt av vår lediga dag. Perfekt mysig dag o bara gå o filosofera i!



"Kimba i koppel. När hon väl var kopplad gick hon så fint så!"



"Min fina!"



"Kimba!"



"Så mysigt var det!"


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Avundsjuk jag blir! Har blitt jätteförkyld. Sängliggande i stort sett hela tiden. Ha det bra!!!

2011-02-09 @ 14:47:35
Postat av: Birgitta

Underbart! Den känslan var ni värda!

2011-02-10 @ 09:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0