Fler Cocos bilder!!! :D

Var ute o fotade lite fler bilder på Cocos idag. De blev mycket bättre. Anledningen att jag gör det det var för att i TA så hade de en tävling för oss som bor i vellinge o trelleborgskommun. En fototävling där man ska ta ett foto på något som symboliserar frihet! O det tycker jag att Cocos gör när hon springer m sin fluffpäls på ängen. Fick en del på Kimba också men hon e ju naken nu så därför blev mitt bidrag ett på min favorit efter Kimba!



"Hello! Cocos i full fart o vem smyger inte bakom hörnet m kamera?!"



"Vackra lilla hund!"



"Hopphopp!"



"Matte jag kommer.....!"



"JÄTTESNABBT!!!!"



"Mitt bidrag!"



"Sen hade jag Cocos m till bruks, här i Annas bil!"



"O här sitter vi o kollar på folk medans jag sätter iordning skyltar :)!"


Kommentarer
Postat av: Lord

Jättefina bilder! :D Du har verkligen fått känslan i dom, jag hade använt "Jättesnabb" som mitt bidrag om jag skulle välja, men den du valt e oxå väldigt frihetsgivande! :)

2009-09-18 @ 00:48:00
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Karolin

Jag tycker att ditt bidrag passar perfekt till det tävlingen handlar om :P

2009-09-18 @ 07:36:14
Postat av: Lookie

Jättebra bild! Hon e ju så sööööt =) Kram

2009-09-18 @ 08:11:46
Postat av: sandra

jättefina bilder. bidraget blev jättebra, hon ser så söt och fri ut. älskar när de springer mot en jättesnabbt med munnen öppen ^^

2009-09-18 @ 18:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0