Kimbas vikt..

När hon blev sjuk i December o var stilla i 1 månad så gick hon upp 4 kg. Sen bytte jag till dietfoder och fick snabbt nere henne 2 kg. Sen har vi legat still där länge för hon har inte fått nån så mycket motion o samma mängd mat hela tiden så därför har vi stått stilla. Men nu får hon mer motion Så nu väger on perfekt. Nu väger hon 30.4 kg o har en fin midja o jättefin i hullet + att hennes päls vägde ca 1-1.5 kg! haha! När hon vägde som mest var hon uppe i 35.2. Fina lilla hund :)

Så när jag i fredags var på rehab m henne o såg att hennes vikt var 30.4 blev jag lycklig. Nu e hon fin igen!

Kommentarer
Postat av: Pelle

Denna hets på vikten! 30.4 kg är ju tanigt! Jag väger 37 kg pure muscles... ;P

2009-06-02 @ 13:46:33
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Lord

kul att du fått ner henne till den vikten du vill :)

2009-06-03 @ 19:55:32
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0