Min älskade Wibbe!

I går var jag o Lord och hälsade på Anja, hon som köpte Wibbe min gamla häst! Det var så skoj. Jag ser så löjligt glad ut på alla bilder. Han var så fin o välmusklad o hon älskar honom jättemycket och har är så välmående! Det betyder så himla mycket! Här kommer en väldigt massa bilder! Enjoy! :)



"Jag, Wibbe o Anja!"



"Så vacker!"



"Kolla hans välmusklade hals <3!"



"haha, myyyys!"



"Kramstund!"



"Lord satt o fotograferade på golvet en bit bort o han hade sällskap av en vääääldigt sällskapssjuk katt!"
Tack för du ville följa m o fota! :)



"Myyys!"



"Jag står o blir svartsjuk haha!!! Nä det känns så skönt att han mår bra :)"



"PUSS!"



"Han e så fruktansvärt söt :)!"



"Min lille Plutt!"



"Jag var så glad :)!"



"Undra om han kommer i håg mig... Jag var faktiskt hans matte i 6 underbara år..?!"



"Alltså.. Kommer inte på mer o skriva under bilderna. Han e sööt!"



"Han kommer alltid o vara litelitelite min :)!"



"Underbara häst!"



"Vackra bild! Detta kallas kärlek!"



"Wirbelwind <3<3<3!"



"Gick ut i hagen o posade lite!"



"Notera högra hörnet...!"



"Notera vänstra hörnet.....! Guess what????!"



"En fjording!"



"Han ville också vara m på bild :)!"


Kommentarer
Postat av: mamma

Oh denna underbara varelse, jag är också glad att Anja tycker om honom och att han har det så bra...

Men gud va jag saknar honom, bilder på denna underbara häst får mina tårar att rinna på mina kinder....han är absolut det bästa som finns...kram på dej Wibbsan..

2009-12-06 @ 19:51:50
Postat av: Lookie

Så fin pålle!

Roligt att se dig bli så glad av att träffa honom! Skönt att du vet att han har det bra där han är nu.

Kram!

2009-12-06 @ 21:48:05
Postat av: gila

Jag blir också tårögd.. han är lika vacker fortfarande och du ser gladare ut än på länge..

2009-12-06 @ 23:36:33
Postat av: Anna o Pelle

Vad stilig häst! Fast, jag har ju en förkärlek till fjordingar...

Måste vara roligt att få komma och hälsa på, och dessutom se att han har det så bra!

2009-12-07 @ 10:05:55
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Lord

Vilken vacker häst det är! Tyvärr klarar jag inte av att komma för nära, men på avstånd så var han så vacker :) Tack för jag fick komma med dit!

2009-12-07 @ 15:13:07
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vilken vacker häst! Jag förstår att du måste sakna honom men vad skönt det måste vara ändå att få se honom så välskött och fin, och att hans nya matte verkligen älskar honom :) Kram på dig!

2009-12-14 @ 08:24:07
URL: http://nouchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0