Tisdag!

I går fick jag äran att vara Cookie vakt! Efter Kimba sa jag att jag vill inte ha en valp igen. Sen skaffade en del kompisar valpar som var så enkla o sen skaffade mamam Cocos som var jättesnäll o lätt som valp o nu Linda en briardvalp o ingen har varit som Kimba så det lär väl dyka in en briardvalp i min flock såsmåningom!



"Ljuvliga varelse!"



"Alltså det e ju något speciellt m briarder.. hihi!"



"Molly som låg o väntade på att de skulle komma hem. O när de väl kom hem så satt jag i hallen m Cookie o mös o när Molly såg Linda så putade hon bort kompostgallret o sprang bort till de.. Då kände man sig som en bra hundvakt..!"



"Sötishundar! Cookies tassar e redan större än Mollys, hihi!"



"Efter vi varit ute lite så gick vi in o vilade =)!"


Sen kom jag hem så fixade jag o mamma bort alla Cocosk tovor o sen körde jag till bruks för då var det dags för rally! Det gick bra! Det är så skoj men det ska bli skönt när den blir officiel o där kommer konkreta regler! Just nu får man lära sig det så bra som möjligt o fråga domaren när man ska tävla!

Jag ska även börja i träningsgruppen. Anna slutar ju aldrig o tjata så därför får jag ju gå m där! :P Måste få tillfälle att prova mina nya tankar o få lite feedback o fler tips. Jag bara måste lära Kimba att leka! Men det fixar sig!
Nu ska jag o vila! Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Lord

Fina bilder o kul att du får passa Cookie! :D

2009-04-07 @ 12:12:15
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Anna & Pelle

JAAAAAAA! Tjata lönar sig =P! Söta bilder på pirayan Cookie!

2009-04-07 @ 13:08:00
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej Pamela! Tack för att du tog så väl hand om mig igår när matte och husse åkte iväg till Vellingeblomman. Det e skoj att leka med dig =)

Hoppas du har det bra och att vi ses snart igen, kram Cookie!

2009-04-07 @ 20:23:48
Postat av: Karin L

Varmt välkommen tillbaka till träningsgruppen. Det var kul att du kom :-). Och ja, håller med dig om att det vore skönt med lite mer konkreta regler vad gäller rallyn, men vi har rätt roliga diskussioner :-D

2009-04-08 @ 10:19:27
URL: http://ronjasmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0