Onsdag

I dag så skulle jag vara på rehab m Kimba vid 11 tiden. Det gick jättebra. Det känns verkligen skönt nu när jag vet att det inte är något "farligt" m henens ben! Så nästa gång skulle hon ev få prova simma lite! Det ska bli spännande =)
Sen när jag kom hem därifrån så kollade jag o Angelika på film o sen körde vi til Anett för hon var snäll o hjälpte mig att utställningsträna lite. Gav bra tips o så! Ska nämligen anmäla oss till en utställning innan jag rakar ner henne för o få henne bedömd en gång till innan o då ska jag faktiskt ha tränat lite innan.
O när vi kom hem därifrån tog jag bägga hundarna direkt o gick till scoutgården o vände o det gick faktiskt mycket bättre än vad jag trott det skulle göra! O nu senare på kvällen så tränade jag lite m Kimba ute på gräsmattan. Vi körde lite positioner, läggande o ställande o allmänt lite bus. Mysig vovve min lilla Fluff!

Men hon är lite förändrad nu, har varit det de senaste dagarna. Lite mer känslig mot Cocos o mer kelig o varit på myshumör o ska vara hos en hela tiden. Tror det har lite o göra m att kusinerna e nere så då blir det lite stimmigare än vad det brukar vara o passa o skälla när alla går ut o in o hon har nog inte riktigt koll på det som hände, men snart blir det som vanligt igen =)

Kommentarer
Postat av: Anna & Pelle

Klart att man kan bli lite störd när det inte är som det brukar hemma... Är det löpning också på gång kanske?

2009-04-16 @ 08:10:26
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Lord

Kul att hon ska få simma :D Vatten gillar hon iaf ^^ Inte lätt o ha så många barn stimmandes runtomkring henne

2009-04-16 @ 09:54:30
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0