Nooo :(

I går var vi inne o lämnade min System kamera. Den funkar itne som den borde.Den vill inte fokusera på flygandes fåglar längre.. Har varit så ganska länge men ha rmärkt att det är även så m mitt mellan objektiv därför körde vi in o lämnade den. Men där jag köpte den de hade slatt igen så vi fick köra till en annan affär där de säljer Olympus så nu e den nog på väg till tjeckien eller österrike för operation. Hoppa de hitta rnåt fel o kan fixa till det! Men den kommer vara borta ca 1 månad. Jag kommer sakna den!!!


Kommentarer
Postat av: Lord

Hoppas den kommer väldigt snart :) Du får gärna låna min om du vill <3

2009-04-19 @ 20:13:49
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0