Mysrunda i skogen!

I går så åkte vi till skogen igen! Jag älskar skogen!! När vi körde där i från så hade vi tydligen möt Anna o co för då skulle de till skogen men jag e ju tvungen o hålla koll på vägen så jag missade de =P
Vi var många som var där, mina kusiner från Sundsvall e nere nu o det e trevligt =)



"En del av vårat gäng!"



"Jag o Kimba. Jag fick äntligen ha henne lös men jag körde lite längre lina på henne så jag ändå hade koll fall hon skulle se något som var mer spännande än mig. Men vi lekte följa john o busade en massa o sprang o gjorde lite inkallnignar. Kimba var såå glad!"



"När man gått vilse ska man krama ett träd!"



"Cocosen balanserar!"



"Vi tränade lite positioner, det gick faktiskt bra!"



"Som sagt... Dessa briard-tassar!"



"Mamma o Cocos!"



"Söta kusinvitamin i en ihålig stubbe!"



"Min bästaste hund... Vackra Fluff <3!"

~*~*~*~*Lord har stått för fotograferingen - både de i skogen + rallyn. Tack!~*~*~*~*

Kommentarer
Postat av: Anna & Pelle

Briard-tassen är fin tycker jag. Awwwww...

2009-04-15 @ 08:29:35
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Lord

Det var jättekul! :D Jag fottar gärna, ska bara bli lite bättre xD

2009-04-15 @ 09:58:31
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0