Lite seg... = långt inlägg!

Det var ett tag sen jag uppdaterade! Men det har väl iofs inte hänt så mycket. Jag var o shoppade m Gisela o mamma förra veckan nån dag. Vi var på det nya stället, Entré i malmö. Köpte 1 klänning :O o 4 t-shirts.



"Min klänning, har inte haft klänning sen jag var så liten o inte minns det xD!"



"Köpte även duschkräm m lukt av apelsin o en m kaffe!"



"4 st T-shirtar!"


Sen i söndags var det rallylydnad. Vi fprade även Malin lite som fyllde år =) Jag hade bakat en tårta, det var riktigt skoj! O god blev den. Rallyn gick också himla bra. Birgitta hade gjort en bana m 26!!! skyltar, lite spännande. Sen gick de även mammas bana också. Den var bra! Sned o rolig! Anna har anmält sig till rallytävling på ribban!! SKOJ!




"Min tårta!"



"Linda ville också smaka tårta så hon tog m sig lille briardisen Cookie!! Hon o Cocos busade lite!"



"De var så söta!"



"UschUschUsch!!! Så fruktansvärt söööt!"


I dag så kom Jenny o Zorro ut en stund i förmiddags. Jag hade gjort 1 bana o mamma hade gjort 1 bana. Jag visade mamma programmet där man gör banor så då ville hon göra en bana. Jag visade även Jenny programmet när vi var klara så hon ska göra en bana tills nästa gång!
Det gick faktiskt helt okej. Första banan gick skitbra för mig o Kimba, andra ggr var hon lite mer ouppmärksam o snusig.
Men det gick väldigt bra för Jenny o Zorro på deras 3 gång. Sån kontakt o följsamhet! Bra kämpat!! :D

Kommentarer
Postat av: Lord

Du var väldigt vacker i den klänningen :D Ser lite gammaldags ut ^^ Kul att jag äntligen fick träffa Cookie m :D

2009-04-29 @ 10:37:27
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0