2 gången målad

Nu har jag precis målat klockan i den färgen som den ska vara i 2 gången. I mitt huvud så skulle den blivit lite beigare men denna var också fin. Dock ser den vit ut på bilden men det är den inte. Tror ändå att det blir bra med tanke på att jag ska måla detaljerna på den :-) 
Pappa var snäll o finea av spegeln i dörren, likaså en blomma som satt på spegeln som nu sattes där en saknades :-) började måla den med "rätt" färg men den släppte så jag får spärrfärga den i morgon :-) 
De färgerna som jag hade tänkt mig att ha fanns inte på panduro så det fick bli några andra. Är lite rädd för att den ljusa gröna inte kommer att synas så mkt men då får jag köra in o köpa en ny :-) 


Nymålad för 2a gången


Här syns färgen kanske bättre men här syns iaf blomman som limmades fast så den får målas senare :-)



Dörren - ska som sagt spärrfärgas först! 


Färgerna som jag har köpt till den!

I mitt huvud så är klockan nästan klar fast där är en del mer o göra på den! 

Kommentarer
Postat av: nathalie

Så fint det blir! Ska bli kul o se den när den är klar :)

2014-03-17 @ 12:56:03
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0