Julkalender 1990



Kult? Ja det sägs det av många... Jag förstår inte charmen! Trodde Ture Sventon skulle vara den sämsta men jag tror nog att Kurt kan placera sig längst ber. Fastän jag försökt tänka på att den är 23 år gammal och den "humorn" var rolig då så funkar inte det. Kurt är otrevlig o inte alls snäll och speciellt inte mot hans hjälpare Arne. Jag klarar inte riktigt av när man ska dumförklara folk. 
Den lämnade en massa ouppklarade saker som man inte får reda på och det var väldigt störigt... Dock så var där ganska mycket julkänslor med! Där var massor med snö! Utspelade sig mest i en lada m en häst o tomtar m loft. De hade tomterockvideosar som var ganska underhållande :-) 

Kurt Olssons Jul får 0,5 tomtenissar av 5 


Så tyvärr Kurt - kult eller ej, du lyckades verkligen inte med att göra julkalender... Tyckte om Lasse innan men nu vettetusan! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0