Nyårsafton =)

I går var det nyårsafton! Dagen började med att jag o Karl körde o köpte maten som vi skulle äta på kvällen. Kom hen o då var hundmassören här och masserade våra hundar. Det går bra. Cocos njuter verkligen. Det är lite läskigt att ha nån pillandes så mkt o konstigt på en men m Kimba går det bra förutom att hon har lite ont i sina muskler i ljumsken. Men nu i början av nästa vecka så ska jag ringa veterinären så han kan få kolla upp o röntga bara för att se så att allt ser bra ut. Har även lite andra frågor som ska ställas. Jag ska även börja m simning eller treadmill en gång i månaden på henne tänkte jag. Över till nyår igen!
Efter massören varit här så tog jag våra hundar o sen hämtade vi Bengt för att köra till skogen en runda! Det var mysigt o hundarna njöt som tusan! Jätteroligt att se.



 Sen kom vi hem o åt lite sen körde vi bort till Lisa min gamla kollega m en gottnyttårsblomma. Så blev vi inbjudna på fika o massa prat! Mysigt!! För att därifrån köra hem till Karl o påbörja maten.
Förrätten var ingen hit. Men varmrätten! Mums! Oxfile, hasselbackpotatis, kantarellsås, sparris o sallad!! Det blev en mysig kväll!




Kommentarer
Postat av: Ingrid

God fortsättning! Mysigt ni haft det! Fint foto på 3 fina hundar!

2012-01-01 @ 15:57:28
URL: http://clematis.bloggo.nu
Postat av: Nathalie

Nämen :O fick nästan hjärtsnörp, en uppdatering? haha det va inte igår ;) Härlig nyår du verkar ha haft =) Gott nytt år!

Postat av: Mamma

Tusen tack för att Cocosén fick följa med. Vilket fint foto ni tagit : )

2012-01-03 @ 17:42:23
Postat av: Anna o Pelle

Härlig nyår! Vad hände med förätten???? Å jag tyckte du glömde något som hände i skogen... Någon trevlig person som ni träffade... HALLÅÅÅÅÅÅ!!! =P Kramen på er alla, både 2 benta och 4 benta!

2012-01-13 @ 09:31:38
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0