Litet test =)

Eftersom jag är så dålig på att uppdatera min blogg så gick jag o tänkte och kom fram till att jag ska göra ett litet test. Jag har köpt hem alla de olika smakerna och ska nu skriva lite vad jag tycker om de. Om de smakar som de ska .

När jag sen var på Ica idag så såg jag att Ica hade sina egna smaker så givetvis så köpte jag de också för att jämföra om det är lite så att det är att man får vad man betalar för.

Idag började jag med att prova Ica:s Päron/Äpple.
Direkt när jag öppnade den så pös den inte så mycket och genast kom där en skarp och konstlad lukt. Sen smakade den väldigt mkt fast om den smakade päron eller äpple är tveksamt. Den hade en liten smak utav typ cider fast avslagen. Där var inte så mycket kolsyra heller. Den smakade mer päron än vad den smakade äpple. Smakade man riktigt efter så hittade man ett och annat äpple där också. Eftersmaken den var tunn och ganska inte så god.

Så utav 5 flaskor så får den faktiskt bara max 2 tyvärr. Får hoppas nästa smak är bättre =)



Skrivit igår!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hahahaha gillar testet ;)''Smakade man riktigt efter så hittade man ett och annat äpple där också''. Du är så himla skön!

2011-11-08 @ 06:58:35
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0