Fredagen den trettonde!

I går var det fredagen den trettonde! Den flöt på bra. Inget speciellt hände - inte utav något negativt iaf. På förmiddagen jobbade jag och det gick bra. Kom hem o la mig o vilade lite på soffan för jag var TRÖTT. Hade jobbat jättemkt hela veckan så lite vilande på soffan kändes bra - dock fick jag inte så mycket vilande som önskat men det gjorde ingenting för Natta kom på tefika. Alltid lika trevligt!! Efter hon åkt så gick jag en promenad m min hund o sen gick jag o duschade. Sen var det dags att ta sig till Svedala för o hämta Karl. Vi skulle ut o äta o sen nån annanstans! Nåånannanstans som jag inte visste vart.

Men först tog vi oss till Lund o gick ut o åt tapas. Det var spännande o prova eftersom jag inte gjort det innan o gott var det =)



"Tar bort strängen på musslan =)!"



"Sen bar det av till Lomma där vi satte upp en hängmatta o kollade på solnedgången =)"



"Mysigt!! =)!"

Det blev en väldigt bra o mysig fredagen den trettonde! :)


Kommentarer
Postat av: Annette

Vilken härlig fredag. Hängmattan var ju inte helt fel, synd att ni inte låg i den båda. Mums med tapas.

2011-05-15 @ 13:31:13
Postat av: nathalie

Låter supermysigt ju :) Fiiika! gud va gott det hade varit nu ;) - gillar att bloggen uppdaterats förresten!

2011-05-15 @ 20:17:06
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0