Bilder sen ett tag tillbaka!

Här kommer lite bilder sen agilitytävlingen i Lomma! Tog inte så många bilder eftersom jag filmade lite mer - tills batteriet tog slut. Men jag var funktionär hela tiden därav lite bilder också!



"Ingrid o Isa!"



"Igen!"



"Katarina o Daim!"



"Helene o Chippo!"



"Ingrid o Isa i agilityn - tyvärr på det missade kontaktfältet!"



"Katarina o Daim i agilityn!"



"De igen!"



"Ingrid o Ronja på 3e plats =)!"



"Anna o Zandi på 4e plats o Ingrid o Isa på 5e plats =)!"



"Fina lilla Paddy!"



"Senare så åkte vi in till malmö o träffa Ia, Natta o Hardy. Vi gick till pildammsparken o senare till Goldens o sen hem =)!"



"Hardy o Karl =)!"



"Dagen efter körde jag hem till Ingrid en stund. Här vallar Ronja lilla Alice!"



"Alice!"



"Söta Alice!"



"Tur att man fortfarande har nån som har häst så jag kan få lukta lite på häst ibland... Saknar det som tusan...!"



"Ingrid o Alice!"


Kommentarer
Postat av: Karl

Vilka fina bilder på Alice! =)

2011-05-09 @ 16:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0