Äntligen!

Har jag haft tid - inte mkt men lite iaf! Tid till mitt trädgårdsland! Jag har satt potatis, iofs för nån vecka sen men nu börjar de titta upp från marken!! =) Sen har jag även satt morötter, rädisor och sallad och igår köpte vi tomatplantor, gurkaplantor, paprikaplanta och även lite kryddor som curryört, basilika, citronmejram och persilja. I dag mellan mina jobb, ska om 2 min köra till jobb igen så har jag varit ute och rensat lite ogräs och klippt lite utav gräset runt om så det börjar ta sig. Önskade att jag had mer tid till det men det kommer! Här e iaf 2 bilder. En före o en efter bild på det som gjordes idag!



"Före!"



"Efter =)!"


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Mysigt!Då ska du eller ni äta gott sen!!

2011-05-16 @ 16:39:51
Postat av: Mamma

Du är en otrolig tös, att du bara orkar hålla på.

Jag tycker det är dax att du börjar lugna ner dej lite. För detta kommer du inte att orka med i längden.

2011-05-16 @ 19:20:04
Postat av: Nathalie

Håller med din moder...men beundrar dig. En annan är alldeles för lat för allting känns det som. Kan du inte hjälpa mig att få tummen loss och motivera mig att börja fixa i mitt trädgårdsland också? där gror inte mycket om man jämför med förra året..

2011-05-17 @ 14:29:56
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0