Första omläggningen!

SÅ, då e det torsdag kväll o igår opererades Kimba. I dag har jag gått o varit nervös hela dagen för att lägga om hennes sår. Jag visste inte alls hur det skulle se ut, om det skulle var fuktigt o varigt o inflammerat som innan, kanske blodigt. kanske både ock. Har gått o mått små halft illamående - men det var i onödan! Såret såg jättefint ut och det var hur torrt o fint som helst så jag blev lättad!
Nu ligger hon i min säng o det hoppas jag hör gör hela natten - jag sover så bra då! Vi har fönstret öppet så här inte ska vara så varmt o då trivs vi!

Kommentarer
Postat av: Satah

Hej! Skönt att det gått så bra! Håller tummarna för fortsatt riktning på rätt håll! Har sån ångest för att jag glömde fråga dig torsdags. FÖRLÅT!

2011-03-11 @ 21:19:05
URL: http://www.sarahlina.com
Postat av: Töserna i Skurup

Vi tänker på er!

2011-03-11 @ 21:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0