♥ Dag 29 - En nytagen bild på mig och 10 faktapunkter om mig.

Idag så fick Karl äran att ställa frågorna!



1. Var är du om 4 år?
- Om 4 år är jag 27 år och då har jag ett annat jobb och har flyttat hemifrån. Vill inte sitta o drömma för mkt om det just nu =P Det återstår o ser. Men visst har jag fler tankar än om bara jobb o flytta hemifrån

2. Vad är den bästa egenskapen med dig?
- Jag är nog snäll

3. Vilket är ditt favoritackord?
- B7

4. Vad är ditt favoritrecept?
- Just nu är det absolut "Silvåkra Pannkakor"

5. Känner du dig ofta ensam?
- Ja.

6. Vad var den första låten du lärde dig på gitarr?
- Love is all around - WetWetWet, kanske ljuger lite där för mitt minne är inte det bästa men en utav de första iaf!

7. Vad ville du bli när du var liten?
- Veterinär

8. Finns det någonting i ditt liv som du ångrar att du inte gjorde?
- Något som jag ångrar är att... en svår en - nästan den svåraste men jag hade önskat att jag hade åkt utomlands på min praktik när jag gick på lantan.

9. Vad blir din nästa tatuering?
- Det blir runt ankeln vid min G-klav, en text som där ska stå "Live Fast Die Fun".

10. Om du skulle åka till McDonald's vad skulle du beställa då?
- En cheeseburgare o en cola. Eventuellt en glass till efterrätt!


Kommentarer
Postat av: Karl

Intressant, B7 alltså..!

2011-03-27 @ 07:50:13
Postat av: Anna o Pelle

Det var inte det ackordet jag hade väntat mig! Hade tippat på ett D faktiskt!

Va skoj att du har skaffat gmail konto, men jag har ju tagit bort ordverifieringen på bloggen! Fungerar det ändå inte??? Eeuuuoo va ja blir trött...

Hoppas det är bra med dig och med Kimban! Kramelikram

2011-03-27 @ 17:06:03
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: ingrid

B7 vad e det!!! Ha ha ett ackord antagligen!

Kul läsning!

2011-03-27 @ 20:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0