♥ Dag 22 - Det här upprör mig.

Kan börja med att lägga in en länk som gör mig väldigt upprörd: http://www.ystadsallehanda.se/ystad/svarte/article1405324/Sto-misshandlat-i-hagen.html

Så djurmisshandel, tidelag, barnmisshandel o pedofili upprör mig också väldigt. När man går på oskyldiga o oförsvarsbara människor och djur. Lite större o allvarligare grejor som upprör mig.
Men det finns även mindre saker som kan uppröra mig som är ganska obetydliga till exempel när folk har använt min dusch o stänger dörren när de är klara så där är fuktigt när man går in där efter. När folk har fel o inte erkänner det. Kan göra listan längre men håller där, det e bara smågrejor och det gör mig inte jätteupprörd bara lite som snabbt går över :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0