♥ Dag 15 - Mina drömmar.

Här finns det lite olika typer utav drömmar också. Dels de man drömmer på natten. Även framtidsdrömmar eller såna vardagliga eller möjliga drömmar och sen sånt som man bara kan drömma om. Kan skriva lite kort om alla =P

Drömmarna på natten:
De är väldigt varierande. I bland vill man inte vakna från de, går o tänker på de långt efter. I bland är de jättebra. I bland mindre bra o ibland väldiga mardrömmar. Jag kommer alltid inte ihåg vad jag drömde men ibland kan jag vakna på dåligt humör för man drömt något dåligt men å andra sidan kan jag vakna på väldigt glatt humör när drömmen varit bra!

Framtidsdrömmar:
Alltså, jag tänker inte så mkt på min framtid. Det känns väldigt deprimerande o jag känner mig alltid så ledsen när jag tänker på det. Men framtiden närmar sig hela tiden och jag borde göra mkt mer åt den än vad jag gör men just nu känner jag mig så likgiltig o nere. Men det är dags att ta tag i det nu. Jag hade iaf velat flyttan hemifrån. Helst till hus men blir väl en lägenhet såsmåningom, känns som en evighet..

Bara att drömma om:
Jag vill jättegärna till månen!


Nog om mina drömmar. Jag är nog inte en så drömmande person... Har inga drömmar nästan.


Kommentarer
Postat av: annsofi

Det är bättre att leva i nuet än i framtiden. Tänk vad mycket kul man missar annars! Framtiden kommer förr eller senare ändå.

2011-03-03 @ 20:42:47
URL: http://setterfnatt.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0