SWEDEN ROCK - torsdag

I torsdags så hämtade jag Natta runt 10 tiden för att vidare dra oss till Blekinges kommun, närmare bestämt till Norje. Givetvis till årets Sweden Rock. Om min beräkning hade stämt så skulle vi hinna se Duff McKagans band som spelade först men pga en liiten försening i början o långa köer ju närmre vi kom till Norje så sprack mina planer men jag hängde inte läpp för det (bara lite) men vi fick en perfekt parkering o sen gick vi o bytte in våra biljetter mot armband o där borta möttes vi av en flera hundra meters kö men det gick hyfsat snabbt. När de var inbytta så gick vi in och lyssnade på Joan Jett and the blackhearts!



"På vägen upp stannade vi så Natta fick fotat en kyrka!"



"SWEDEN ROCK FESTIVAL!"



"När vi skulle in till Joan så var där ännu en lååång kö. Eller kö o kö - folksamling!"



"Joan Jett!"



"And the Blackhearts!"



"Sen åt vi wookad älg o tog varsin öl - underbart!"

Andra band vi såg på torsdagen var: Queensryche, sen skulle vi sett Accept men vi gick tillbaka till bilen för och ta en powernap men den varade i 4 timmar så vi missade de - men vi var lika glad (och trötta) för det men sen gick vi tillbaka för att se, Saxon och Judas Priest!!! \,,/


Kommentarer
Postat av: nathalie

Halloj Bofinkelus! Vill ha dina bilder sen ;) och mina haha, har du min kamera? hittar inte han..

2011-06-13 @ 18:42:51
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/
Postat av: Albin

hej hej :D snygg blogg =) hur mås det? ^^

2011-06-13 @ 19:05:19
URL: http://nallou.blogg.se/
Postat av: Patrik

Snygg profil på första bilden. :)

2011-06-13 @ 19:51:32
URL: http://www.love-test.biz
Postat av: Ingrid

Så kul! Avis e jag men nästa år ska jag planera bättre!

2011-06-13 @ 22:24:23
Postat av: jenny

Powernap på Sweden rock..... hehe.. jäklar vilka festivalbrudar!

2011-06-14 @ 20:07:56
URL: http://www.mollanochmig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0