Lite mera livstecken...

Så! Tänkte berätta lite om mitt liv just nu och vad som händer! Jag har inte varit den socialaste och mest anträffbara människan nu i ca 3 veckor. Anledningen är jobb. Byte utav jobb faktiskt. Så den senaste tiden har jag jobbat på tok för mkt och sovit alldeles för lite. Men det är iaf anledningen till att jag inte gjort så mycket mer. Har kanske inte varit det roligaste men väldigt nödvändigt o faktiskt roligt men det har en övergång.
I morgon jobbar jag mitt sista pass på Tingeling. Det känns ganska sorgligt faktiskt. Har jobbat där i ca 2 år och det har varit väldigt lärorikt och intressant. Har kommit kunderna nära och trivs väldigt bra men nu ska jag gå vidare. Det blir väldigt mycket hund när man jobbar med det, tränar och tävlar sin egen hund (som blir lidande för det blir så mkt hunderi i mitt liv) och sen när jag håller kurser på vissa kvällar. Det ska bli skönt att inte jobba med något som har med hund att göra och hoppas på att inspirationen kommer att flöda!
Det nya jobbet är ute på Sturup - där Ingrid jobbar! I en kiosk o ett café. Mkt rutiner och nya saker eftersom jag aldrig jobbat med sådant innan men jag tycker ändå att det känns bra och roligt är det. Där jobbar man ju lite skift - antingen börjar man tidigt på morgonen runt 4-5 till 13-14 eller så eftermiddagen/kväll då det e från 13 ca till 21. En vanesak att börja så tidigt men kan man bara sova på natten så ska det nog också lösa sig =)
Så vissa dagar har jag jobbat 7.15-12.15 o sen direkt ut till sturup o jobbat till 22. 14 timmars jobb på en dag e lite slitsamt men som sagt så har det en övergång men jag känner mig lite helslut! Eller så har jag jobbat mellan 5 - 13.30 o sen på tingeling 14.45 - 18.15. så jag har väl all rätt att vara trött.

Så som sagt så jobbar jag sista dagen på Tingeling i morgon, men behöver de hjälp så kan de alltid ringa mig för kan jag hoppa in så gör jag gärna det =) Den 16 Juni så har jag mitt första pass ute på Sturup och då går jag på mitt sommarschema - spännande!!

Det var den största anledningen till mitt just nu upptagna liv!

Sometimes I wanna kill
Sometimes I wanna die
Sometimes I wanna destroy
Sometimes I wanna cry
Sometimes I could get even
Sometimes I could give up
Sometimes I could give
Sometimes I never give a fuck

Nu och just nu o i några dagar o antagligen fram tills torsdag så längtar jag till Sweden Rock. Ska bli skönt o komma här i från lite o bara njuta av underbar musik i dagarna 3, mkt trevligt sällskap, öl och trevlig stämning. Känns som om jag behöver det!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du behöver verkligen lite avkoppling med trevligt sällskap god mat och en del öl. Ha nu så jätte trevligt för det är du väl unnad.

2011-06-07 @ 22:17:29
Postat av: Nathalie

Det ska bli skitkul! Öla och lyssna på bra musik - kan ikke bli bättre ;)

2011-06-08 @ 02:45:58
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Härligt... Passa på o njut nu!!!

2011-06-08 @ 13:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0