Lite kort om de senaste veckorna kanske!

Tid, ett ständigt problem. Här kommer iaf en uppdatering i bildform om vad jag gjort de senaste dagarna/veckorna - eller faktiskt sen sist :)



"På väg upp till Ullared. Haklapp för att inte spilla i bilen =P!"



"-Du är nog lite för stor för det dära!"



"På vägen hem stannade vi på laxbutiken!"



"Jag o mamma var o gick en promenad m hundarna i Trelleborg, som avslutades m mjukglass!"



"Jag åkte till Trelleborg för att gå till UM men innan dess hanns det med en fika på espresso house o en bra bok!"



"På kvällen blev det grillning hos Natta!"



"O efter det gick vi o drack öl på ölkafeét där Sandra o John mötte upp oss efter när Karls bror Gustav o hans irländska flickvän Tracey lämnat oss!"



"En morgon när jag körde till jobb såg jag en vit dovhjort!"



"Jag o Karl var ute o åt på Bastard i Malmö!"



"Deras meny var lite spännande!"



"En sur gubbe på servetten =(!"



"Man slutar inte leka för man blir gammal - man blir gammal för man slutar leka!"



"Vi var o spelade bangolf med Natta o Hardy. Nästa gång blir det vid limhamn vid bättre väder!"



"Sötaste lilla Bengt!"



"Varför ska man ner i allt vatten o lerhål som finns?!"



"MMMmmmm Mc Donalds. Oj vad kul med detta glaset ;)!"



"KATTEN =) som i dag åkte hem till sin husse. Kommer kännas tomt i lägenheten nu ju!"




Kommentarer
Postat av: Pelle o Anna

Bastard? Var ligger det? Var det god mat? Ah, ölcafeet, där har man varit full många gånger... usch förresten.

Tack för senast, det var jätteskoj! =)

2011-07-13 @ 14:15:47
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Trevligt med uppdatering hörre du! =D Kan vi byta litta bilder någon dag?

2011-07-13 @ 23:12:26
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/
Postat av: Bettan

fullt upp här kan jag se. Det ena äventyret efter det andra är ni ute på.

2011-07-14 @ 19:44:27
Postat av: Ingrid

Kul när det händer nåt eller hur?

2011-07-15 @ 10:44:24
Postat av: jenny

Lägenheten?? har jag missat nått, har du flyttat? Kram på dig, länge sen sist!

2011-07-17 @ 22:33:48
URL: http://www.mollanochmig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0