Tröstshoppat! :)

Innan i dag när jag satt o vänta på att jag skulle bli hämtad av Anna för vi skulle bege oss till klubben för valpkurs så satt jag o kollade runt på lite olika sidor. Det kan bli dyrt ibland. Ibland var det absolut idag. Det blev ett besök på engelsons sida - dumt gjort! Efter det så blev det ett besök hos Canis - ännu dummare gjort! Dessutom så gick en del traderaannonser ut just IDAG också! Så passande! Så där blev det vunnit en del, 4 rättare sagt vunna. Dvs att nu har jag köpt upp hela min lön nästa, haha! Lätt kommit o ännu lättare förgånget.
MEN nu har jag ju faktiskt något att längta o se framemot när mina saker ramlar ner i brevlådan. Får försöka hitta något positivt ju! Så nu känns det bättre! Bilder kommer när jag fått sakerna i lådan!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Ha ha inget går upp mot att göra av med pengar! Ska bli spännande att se! Hörs imorgon.

2011-01-30 @ 19:13:20
URL: http://clematis.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0