Torsdag!

I går var det torsdag, logiskt eftersom det e fredag idag =) Då började dagen m att jag gick upp o körde till Vellinge för o handla fika o sen begav jag mig till jobb för vi skulle ha möte! Det var gott o trevligt o vi fick snackat en del. När tiden börja rinna ut så återgick de andra m o jobba o jag körde hem.
När jag kom hem så ringde min mobil. Det var Jossakossa! Alltid lika skoj för henne pratar jag tyvärr inte så ofta med. Jag ska iaf o fika o prata skit hos henne på lördag en snabbis för denna gången var det hon som var fullbokad o jag heelt ledig!!
Efter jag pratat m henne så tog jag min Kimba på en promenad. Solen sken, jag såg barmark över allt. Så jag laddade min träningsväska o begav mig ut i byn för långrunda o träning! Tränade Rutan, Inkallning m stå, kvar sittande och hmm, det var en sak till min just i skrivande stund så sviker minnet mig. Bra gick det iaf! Kan berätta att nu e jag anmäld o har betalt till 2 tävlingar. Ska bara få platsen trygg o säker o sen booorde det inte var en omöjlighet!
Jag hade massor utav vårkänslor igår på vår runda iaf! O när jag kommit hem så körde jag på jobb för o jobba några timmar för o sen ta mig till Natta för våran sista spelkväll. Det var lika trevligt som alltid. Lite musikquiz, sällskapspel, trevligt sällskap o mat sitter väl aldrig fel?
Ha det nu så jätteskoj i Thailand Natta! Vi ses om 3 månader o ladda nu riktigt upp inför den 22 April ;)

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Ja nu jäklar ska vi fixa 2an!!! Ska din kompis va borta 3 mån? Så avis jag blir! Härligt!

2011-01-21 @ 08:55:37
Postat av: Nathalie

Det ska jag ha och du får ha det superduper i Sverige-land! Ses i april ;)

2011-01-21 @ 12:37:45
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Och här går vi och traskar i Skurup. Ja ja, det blir väl vår tur någon gång. Vi kan ju förståss åka till Ystad!! Hrm.

2011-01-21 @ 21:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0