Söndag =)

Då var det söndag idag igen o i morgon e det dags för en ny vecka. Shit vad tiden går snabbt... Hinner inte med!
Idag var jag jätteflitig på jobb. Gjorde jättemkt o det blev så fint. Var faktiskt riktigt duktig om man får säga så ibland om sig själv. Kände mig nöjd när jag körde där i från.
Hann vara hemma i 15 min, byta om o packa sakerna som skulle med till valpkursen. Hämtade Anna o tog en sväng in om donkan för vi hade inte hunnit ätit. Sen fixade vi allt o var lagom klara tills kursarna kom. Vi började ute med lite kontakt o sitt o ligg övningar. Sen tog vi lite gå fint övningar. Sen delades de upp i 2 grupper och då hade vi inkallningsövningar.
Därifrån körde jag o lämna Anna o sen direkt till morfar för o äta o sen skulle vi spela Bingolotto. Men trött som jag var så spelade jag första bingo o sen körde jag hem. Nu har jag varit hemma ett tag o det e såå skönt o vara ensam hemma ibland, händer typ aldrig. Så nu har jag spelat instrument o sitter nu i sängen o ska snart sova. Eller kolla på film så klart! Jag har iaf kommit en bra bit på en sak som jag bestämde mig för o göra. I år ska jag faktiskt ha gjort klart en egen låt. Har en låång tid på mig men som sagt så flyger tiden iväg!
Fick ett mail innan i dag som jag precis läste. Jag har 6 ungdomar anmälda till min aktiverings/allmänlydnadskurs. Andra kursen det kommer att bli som allmänlydnadsinstruktör men den första som jag kommer att hålla själv. Shit så nervös jag känner mig nu! Men det löser sig!
Nu ska jag återgå till gitarr en stund innan filmen kallar!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du ska inte vara nervös : ) ...

du fixar det. Kännas väl kul att lägga fram ett förslag och sen få igång en kurs. Att tanke blir till verklighet. Du är duktig. Kram mamma

2011-01-24 @ 10:20:06
Postat av: Anna o Pelle

Ja, tack för i söndags! Det är så skoj att du ville vara med och leda kursen!

Vad roligt att det har kommit in anmälningar till din kurs! Hoppas att vu kan bygga upp en ungdomsavdelning på klubben. Hur kul är det för ungdomar att gå kurs med "gamlingar"?

2011-01-24 @ 16:42:09
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Ingrid

Så kul! Det kommer du att fixa hur lätt som en plätt!Det behövs verkligen att få in fler ungdomar!

2011-01-26 @ 16:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0