Onsdag! =)

I dag e det onsdag o jag har varit ledig heeela dagen! Jag fick iaf sovit så länge som jag kunde utan att min mobil skulle väcka mig! Hade i gårkväll m hjälp utav mamma satt för folie utanför mitt fönster så Sam, katten inte hoppar upp på mitt fönster mitt i natten o vill bli insläppt! Vid 9.30 vaknade jag iaf o gick upp. Åt lite frukost o sen körde jag till vellinge för att gå på banken. Hade fått utbetalningskort från 2 av tävlingarna som blev inställda i vintras så de flyttades till mitt konto =)
Sen gick jag o handla på toppen för att senare köra bort till Jossakossa för o träffa henne lite längre än sist (ca 45 min). Så Kimba fick följa med för Leon, hennes son älskar djur o har börjat förknippa mig med "Vovven". Vi började m o dricka te o prata o vi satt o prata länge os en gick vi en liten runda i det fiiina vädreto sen gick vi tillbaka hem o satte oss o kollad epå en film där de fått m typ alla bra skådisar. Dock e det en film som man måste se fler ggr eller utan att hålla koll så Leon e snäll mot Kimba. Men Heath Ledger var m, Jude Law, Johnny Depp o Colin Farrell - ni förstår vilken film! haha. Sen fick jag tacka för mig för o köra hem för jag skulle hem o göra lasagne för vi ska ha möte på klubben =)
Så nu står jag här i köket o gör lasagne o fixar sallad o sjunger o dansar till min superbraiga musik! Väldigt skoj!  O just nu känner jag mig väldigt glad =) Här kommer lite bilder =)



"Kimba o Leon =)!"



"Sen tröttna kimba o ville vidare!"



"Sitta o mysa m vovven när vi kollade film =)!"



 "Josefin =)!"



"Kimba blev trött på o vara lekkompis en hel dag så mot slutet så ville hon inte alls följa m honom =P haha!"


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så stor Leon har blivit, har inte träffat honom på ett tag. Så bra de går med Kimba och barn, är lite avundsjuk. En sak till jag hade aldrig känt igen Josefin, var tog hennes långa ljusa hår vägen?

2011-01-27 @ 10:25:56
Postat av: Ingrid

Så fint foto det första!

p.s tack för den goda maten på bk igår! Det gjorde du bra!

2011-01-27 @ 10:57:14
Postat av: Nathalie

Najj, den filmen kommer jag inte på vilken det är :O, vad är det för en??

2011-01-27 @ 16:55:13
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0