Nyår 2010

I går så var det faktiskt nyår. De första timmarna spenderades på jobb! Där var vi full styrka idag för att alla skulle hinna få promenader o massa annat så i 3.5 timmar promenixade jag med hundar där. Efter det så var det snabbt in till stan o fixa sistan som behövdes för kvällen. Det var skoj för vi blev jagade av väktaren. När vi gick utanför H&M så började larmet gå o väktaren drog sig mot vårt håll, fortsatte in efter oss på Lindex o höll koll men log mot oss, sen gick jag o Natta vidare men Gisela stannade kvar o då gick han ut o kom först lite efter men ångrade sig o behövde nog gå på toa (han märkte väl att vårt tempo inte var det snabbaste) o sen när vi efter en liten stund satt på pölsemannen o åt kom han gåendes förbi Igen! Det roliga var att Natta o Gisela hade hållit på o byta påsar o klydda inne på H&M (vilket jag inte visste) o när larmet gick så tänkte jag springa där i från men Natta o Gisela ville inte. Ojojoj, det var skoj =P
Sen kom jag iaf hem därifrån. Gjorde ett byte m mamma - jag tar Cocos på promenad o mamma fixade min efterätt som jag skulle ha med mig. Lastade in Kimba o Cocos i bilen o körde till bokskogen där jag mötte upp Karl o Bengt. Så gick vi en liten promenad där o min kärring var faktiskt riktigt snäll :) Gick även jättebra m lilla Cocos! Men hon tyckte Bengt var lite stor emellanåt!
Därefter körde jag hem, duschade o klädde mig o fixade till allt o packade påsar o efterrätt o sånt o pappa körde mig till kratten där kvällen skulle avslutas! Skulle vara hos Natta o hennes föräldrar o gäster. Det var mkt trevligt o det roligaste var att de hade planerat massa lekar så vi hade tävling!! Me like! :D Fler bilder kommer på det för Natta var ju inte med o tävlade utan var sån som fotade o filmade. Men skoj var det iaf! Ska bara sno bilder från Natta - föreslagsvis på måndag?? Sen kommer de ut senare men håll tillgodo m dessa 3 så länge :)
När klockan var dags att avsluta kvällen för min del så gick jag hem. Först 1 km motvind på en isväg. Då det blev 1 steg fram o 2 tillbaka! O sen sidovind i ca 2 km o frågan e vad som e jobbigast. Usch vad jag blev utblåst! Medvind hade jag de sista 100 m när jag vände ner på våran grusvägen o då var det skönt! Kom hem vid ca 2 o promenaden tog 45 minuter! Tackar alla för en mkt trevlig dag!! :)



"Skulle skjuta m gummiband på ölflaskor så de ramlade ner. Det var svårt!"



"Sen skulle vi ta upp 1 enkrona i varje strumpeben utan att hjälpa till m händerna utan händerna skulle vara oberoende av varanda! Där var jag så grym!"



"O Natta som hade fullt upp m o fota o filma!"


Kommentarer
Postat av: jenny

Hmm varför har mannen ingen skjorta på sig??



Gott nytt år!!!!



KRAM

2011-01-01 @ 15:14:43
URL: http://www.mollanochmig.blogspot.com
Postat av: nathalie

Måndag ska vi nog kunna boka ;)hör av mig imorgon om saken! Tack själv! och igen .. -> gott nytt år!

2011-01-01 @ 21:17:10
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Spelar ni klädpoker me?????

2011-01-01 @ 21:51:48
Postat av: Anna o Pelle

Gott nytt år! Verkade vara en rolig fest du var på! Du kunde ju ha ringt, för Peter var taxichafför till våra gäster, då kunde han ha hämtat dig på vägen hem ju!!!

Du är hjärtligt välkommen hem till oss och prova PS3 anytime! =) Du får gärna klå Peter i freesbeegolf, han var "lagom" kaxi för att han vann hela tiden...

2011-01-03 @ 11:05:42
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0