Lördag!

I dag skulle jag, mamma o pappa till torupsskogen m hundarna men i bilen så satt vi o snackade om Lönhult o att pappa ville köra dit nu nån helg o helt plötsligt så åkte vi dit i stället för torup. Vi gick en långrunda i skogarna däromkring i stället o det var jättemysigt! Kimba var lös hela tiden förutom då vi gick utmed en väg. Vi gjorde även lite sök o uppletande övningar! o det gick bra o det är så skoj!



"Kimba uppe på en vedhög <3!"

När vi kom hem så lastade jag o mamma in alla saker som stod i garaget o körde ner i salongen för nu fick äntligen min bil plats i ena garaget! Nu slipper jag skrapa rutor o komma ut i en kall bil på morgonen! I morgon har jag planer på o städa den vilken den e i Stor behov av! Men tiden rusar alltid i väg så jag får helt enkelt se vad jag hinner med!
Efter det så började jag äntligen att måla min hippie-gitarr! Har markerat ut m blyerts på vissa saker men inte kommit längre. Dock är färgorna inte så färgglada som jag önskade men man kan inte få allt. Jag ska iaf hålla utkick efter andra färgor när jag tänker på det o är i såna affärer?! haha vilket e aldrig! Men det e skoj iaf o låta sin kreativa sida flöda ibland =P


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du får ju blanda ihopa egna färger för o få det extra färggrannt. Vitt ljusar upp och gult ger en mer varm känsla ;)Kul att du börjat fixa litta på den, ska bli kul att se hur den ser ut när den är klar :)

2011-01-30 @ 02:48:42
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja vi trivs verkligen uppe i Lönhult. Tystheten och att man bara går och går i skogen. Super mysigt, lite bättre på vinter då vi slipper alla fästingar. Och sen en liten fika på Smulans café i Brösarp. Tack för en mysig dag.

2011-01-30 @ 09:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0