Söndag!

I dag så är det söndag - hela dagen faktiskt! Den börjades med att spenderas på klubben då jag, anna o karl träffades o träna m våra hundar.
Jag är så nöjd! Vilken stjärna hon är, okej kanske överdriver lite men jag är så nöjd iaf! Vi började m platsliggning. Då var de gömda men jag var synlig så jag hade koll på min. Hade leksaken snett framför o den var på 3 minuter lång o det gick så bra! Hon låg hela tiden - Tryggt o hade koll på sin boll. Känns bra nu med mer träning så blir det bra det också!
Sen tränade jag på läggande under gång - går jättebra!
Rutan - funkar finfint. Men har mina burkar där i men ska börja ha de mer osynliga så det är konerna hon ska börja fokusera på
Tog lite ingångar med apporten o igår började jag träna att hon ska ha ingången bakom mig på apporteringen o det verkar gå bättre. Men fortafrande mkt kvar o träna på. Sen får jag se hur ingångarna funkar på de andr amomenten annars får vi helt enkelt träna in ingångarna bakom istället - svårare e det inte =P
Sen blev det uthoppen i hoppet. Gick inte så bra i början, lite trams o för mkt fokus på bollen men sen gick det bra.
Gjorde 1 inkallning m ställande o ställande var bra. Tempot var sisådär. Ska träna lite mer o på ett lite annorlunda sätt så hoppas jag på att det sätter sig snart också.
Slutligen avslutade jag med det lilla vi kommit på vittringspinnarna. Kändes faktiskt bra. Eller vi e på ganska goo väg. Alltid kul o träna lite olika moment! Får se fall vi lever upp till mitt mål, men skam den som ger sig!

Sen hade vi sista tillfället på valpkursen - 6 veckor har redan gått!! Det gick okej o det var skoj där ute! Vilka duktiga kursare vi hade!

Nu ska vi snart äta taco o sen spela bingo lotto! =)

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Visst e det kul det går framåt!

E det slut alleredan på valpkursen oj!!!!!!

2011-02-20 @ 19:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0