♥ Dag 9 - Min första kärlek.

Inte min första kärlek men mitt första seriösa förhållande... Det var med Lord. Vi träffades på lantan och vi o några till började med att spela musik i aulan o sen träffades vi mer o mer utöver skoltiden o sen slutade det m att vi blev tillsammans. Vi hade mkt kul ihop. Många gemensamma intressen. Musik var väl det största. Varit på många konserter i hop o även Sweden Rock en gång alla 3 dagar o första gången så bara 1 dag. Även fotografering då vi har varit ute på måånga fotorunder runt om i skåne o fota fåglar o andra djur. Hans moster bor på Irland så första gången jag var på Irland var m honom o hans familj. Så hälsade vi på hans släktingar. Hade velat till Irland sedan länge o då kom jag äntligen dit där.
För att göra det enkelt var vi tillsammans i 2.5 år o för o göra det mer komplicerat så ca 1.5 år. Vi ska inte gå in på det komplicerade men gillar man inte nån mer än som vän så funkar inte förhållandet tyvärr. Har inte någon kontakt med honom nu längre mer än skrev Grattis på våran födelsedag, vi fyller år den 26 juni båda 2 o e född 88 också. Han skrev beklagar när mormor dog o gratta mig när jag var klar m min instruktörsutb. Sen skrev jag ett mail till han när han hamnat i tidningen o varit m på TV4 nyhetsmorgon i en intervju. Jättekul för han för han är verkligen bra på att spela gitarr. Men vi har iaf haft mkt kul ihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0