♥ Dag 1 - Presentera mig själv.

Hej! Pamela här, jag föddes den 26 juni och året var 1988. Jag blir alltså 23 till sommaren. När jag var litenliten så bodde vi i Steglarp men sen när jag var ca 2 år max kanske så flyttade vi till Vingelstad och här har vi bott sen dess fast nu i ett annat hus. Jag gick på Vingelstads skola upp till 9an. Sen sökte jag in till estetisk musik och kom in. Garanterat på mina betyg - inte på de musikaliska jag visade upp då. Man skulle spela o sjunga en låt - Åhh herregud säger jag bara!!!
Där gick jag i 1 år. Lärarna o musiklektionerna - speciellt mina trumlektioner var det bästa jag visste men jag trivdes inte i klassen och/eller på skolan så där började må väldigt dåligt. Har varit jättekämpigt efter det med mitt mående men nu e det på väldigt god väg! Efter det året så sökte jag in på Skurups lantbruksskola inriktning djurvård. Kom in som 34de reserv. I bland ska även jag ha tur! En jättebra skola. Underbar klass. Ia gick där också vilket var jätteskoj. Fick en del kompisar där som jag fortfarande har kontakten med. Där hade vi även lektioner på Ystad djurpark och där började jag gilla apor ännu mer och fick upp min idé om min ape-park!
Sen tog jag studenten där. Var arbetslös i ett hel jäkla år. Det var något utav det värsta i mitt liv. Jag kände mig så misslyckad o värdelös för jag sökte jäääääättemånga jobb, kom på 1 intervju. Usch och fy vad jag hatar o vara arbetslös! Sen för ca 1½-2 år sen så började jag jobba lite på Tingeling o där har jag varit sen dess.
Skaffade Kimba när jag gått ½ år på lantan o det var i stort sett det som räddade mig när jag mådde dåligt. Hon är det bästa jag skaffat i mitt liv. O i samma veva som jag skaffade henne så höll jag på o göra mig av med mina hästar som jag hade i ca 10 år. En jätterolig tid o ridning är något av det roligaste som finns! Saknar det som tusan!
Så musik o djur är väl 2 utav mina största intresse! Kort o gott! Det var lite om mig! =)


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Sicket kul o intressant upplägg du gjort!!!

2011-02-17 @ 16:31:11
Postat av: Karl

Today is a gift, that is why it's called present.

2011-02-17 @ 22:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0