En ny rädsla!

Det är så hära, jag har blivit rädd - livrädd faktiskt! Vi har ibland hört vildsvin här ute i skogen men aldrig sett de. För nån dag sen var vi ute med hundarna (Kimba var kopplad tack o lov) o ca 100-150 m ner i stycket rörde sig något stort. Jag trodde först det var en älg men såg sen att det var ett vildsvin. Vi gick lite till men sen vände vi. I går natt när jag skulle gå sista kisserundan med Kimba så stelnade hon till och stod och kollade rakt ut i åkern och jag såg svarta konturer, helt säker på att det var en hjort eller rådjur men jag kom att tänka på grisarna... Usch! Då vände vi direkt o halvsprang tillbaka men hon hann kissa iaf. Likaså när vi gick ut några timmar senare innan jag skulle till jobb kl 3.00. Samma sak. Snabbt ut o sen in igen!



"Hittat bilden på google, men dessa små grisar - usch!"


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Håller med dom e läskiga dessa grisar!!

2011-08-15 @ 10:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0