Dag 13: Tema "ljus"

I dag är det tema "ljus". Det vill jag tolka som alla mina "ljus" männskor runt omkring mig som gör mitt liv så bra =)
Först o främst mina föräldrar givetvis. Som alltid finns där när jag behöver de. Som alltid ställer upp med allt! Älskar er så!

  

"Pappa!"                                                                           "Mamma!"

Sen Gisela, min syster. Som alltid är så snäll och generös. Tänker sällan på sig själv utan mest på folket runt omkring!



"Gisela!"

Sen givetvis Nathalie. En vän som jag alltid kan ringa när jag behöver prata, dag som natt så finns hon där. Vi har alltid roligt ihop, på våra traditionella fikor (varför prova andra saker när de gamla funkar), spelkvällar, promenader, musikalkvällar och fotorunder mm!



"Natta!"

O till sist så har jag ju Karl. Hundtricket funkar verkligen =P Vi e inte så snabba men det går framåt. Jag har nog aldrig hittat på så mkt olika saker på så kort tid som jag än så länge gjort med han. Det är så skönt att vara tillsammans med nån som det blir så enkelt med. Att det inte behöver vara så komplicerat utan man kan umgås med nån och bara vara. Vad skulle jag gjort utan dig?



"Karl <3!"

Sen får jag ju inte glömma min underbara hund, Kimba och vår lille Cocos. Utan Kimba så vet jag inte hur jag hade mått. hon var den som fick mig att må bättre o kämpa framåt för snart 6 år sen. Tänk vad en hunds sällskap vid sin sida kan göra nytta. Galet att man kan tycka om en hund så mkt, det trodde jag inte. O Cocos, älskade lilla Cocos, tänk vilken skillnad det har blivit på henne. Som mamma har kämpat för att få henne så bra som hon är nu. Ett lysnade exempel på att man aldrig ska ge upp...

   

"Kimba!"                                                                  "Cocos!"


Tack för att ni finns där för mig!!! Tycker om er så!

Natta: http://nathalieisaksson89.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Så fint inlägg, tack för att du finns i mitt liv också <3

2011-08-14 @ 05:34:31
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/
Postat av: Karl

naw min lilla pluttegull :-)↲Det är tack vare dig Jorden snurrar och livet leker <3

2011-08-14 @ 12:33:42
Postat av: gila

Aw syster! Du är ett ljus i mitt liv också. :) Tycker om dig med! <3

2011-08-14 @ 17:27:16
URL: http://fribiljettmothimlen.wordpress.com/
Postat av: Ingrid

Såå fint du skrivit!! Du e en fantastisk tjej Pamela ! Kan säkert alla som känner dig intyga!!Heja heja dej!!

2011-08-14 @ 17:41:11
Postat av: Mamma

Vilket fint inlägg, underbara lilla tös :)

2011-08-16 @ 09:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0