Just Dance

I torsdags så var jag hemma hos min arbetskollega Lisa! Vi började äta ost o kex o sen skulle vi spela/dansa lite till Wii. Det var jätteroligt! Det var jag, Lisa o hennes dotter Hanna som dansade. Alltså det var verkligen kul! Redan efter första låten så kände jag att detta spelet MÅSTE jag ha! Vi dansade ett bra tag o sen körde hennes man Anders o köpte mat. Det blev kinamat - det var gott! Sen efter det så spelade vi lite Mario för hennes son Kalle ville inte dansa så därför hade jag med mig Mario. Det är ju alltid skoj!
Sen åt vi lite glass - Ottos glass fabrik eller något med Otto hette den. Mums vad god den var! O sen ville jag dansa lite till så då körde vi några låtar! Ojojoj vad kul!

Nu har jag äntligen köpt det spelat själv och det är lika kul! Fastän jag förlorade de flesta gångerna! Roligast var ändå en Elvis låt. Jag ska filma in den så ni får se hur roligt det är!! HAHAHA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0