Senil...

Det e inte lätt att vara senil. Massa man ska komma i håg men väldigt lite som faktiskt stannar. Fick jag ju absolut besked på nu på klubben. Våra jackor, Ja juste, de skulle ju beställas. Men jag har ju även lovat bilder sen agility nere i Beddinge men de e för många att lägga ut här så gå in på facebook via denna länken så ser ni de där:

http://www.facebook.com/profile.php?id=903465611&v=photos#!/photo.php?pid=15158231&id=903465611&ref=fbx_album&fbid=10150273125240612

Även e här bilder sen BiV på min debut: 

http://www.facebook.com/profile.php?id=903465611&v=photos#!/album.php?aid=549682&id=903465611

För övrigt så har jag precis kommit hem o har tränat på klubben. Rutan o positioner... Jisses vad det ska vara svårt! Annars gick det bra! Hopp sitt hopp går skitbra. Hon tjuvade inte på inkallningen trots många "kalla in" - vilket e Bra o sen apporten den tar sig men vad det ska vara mkt o tänka på. Var på bättre humör i dag för i tisdags då var jag såå trött o träningen var mer strukturerad men den kan absolut bli bättre. Men all irländsk musik idag har gjort mig "borta" jag e här men inte här. Jag vill dit igen, NUU! =)

Tränade tillsammans m Ingrid, Karl o Anna. Jätteskoj o se alla. Det var läängesen jag tränade m Anna - ända sen snön så det var ett tag sen o Pelle var ju så taggad! Sen var det första gången Karl kom dit o tränade med oss - men inte den sista! Det var skoj o se de utanför agilityplanen men vilken kontakt de har m varandra husse e allt för Bengt! Så härligt o se! O för Ingrid gick det bra - rutan ser så lätt ut, bara traskar in där o hon vet vart hon ska! Sen blev det fika - utan kaka!

Avslutar med en film på Karl o Bengt som e filmad i lördags på deras avslutning på agilityn! Enjoy :)



Kommentarer
Postat av: Ingrid

Det va kul ikväll! Alltid kul att träna med er!

Kul att se Bengt på agilityn , vad duktiga dom är!

2010-09-30 @ 22:15:42
Postat av: Töserna i Skurup

Så roligt att få se en Bernersennen i Agility. Jättehärligt!!

2010-10-01 @ 09:18:12
Postat av: Anna o Pelle

Så roligt det var!!! Blev så sugen att anmäla mig till tävling igen, men jag ska bärga mig. Måste träna lite mer... Ja, hrm... det var bara jag som åt kaka... suck..

Tack för en jättetrevlig kväll! =)

Håller tummarna för er på lördag!

2010-10-01 @ 14:02:12
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Karl

Min lilla Bengt =)

Jag surade halva natten i torsdag eftersom det gick så jäkla dåligt på träningen.

MEN

Visst är det fint att han söker kontakt efter första tunneln och hindret efter det? =)

2010-10-01 @ 21:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0