Dagens fundering!

Jag har jobbat ganska länge på Tingeling, mer än 1 år iaf. o Under den tiden så har jag haft minst 3 par skor men iaf 2 par nu detta året. Jättesköna o bra att gå mkt i eftersom vi går en del minst sagt när vi jobbar. Under de månaderna som jag har de skönaste skorna ever så har jag aldrig trampat i hundbajs 1 enda gång! Men sen började jag använde de andra som också e väääldigt sköna men de går inte fullt upp emot de tidigare o m de har jag trampat i bajs 4 gånger på dubbelt så kort tid ungefär. E det skorna som drar till sig mer skit eller e det ren olyckshändelse???

Bara en liten fundering nu på kvällskvisten =P

Kommentarer
Postat av: Töserna i Skurup

Det är säkert skorna det är fel på!

2010-09-18 @ 09:32:02
Postat av: Anna o Pelle

Hahahaha! Ja, det kan man undra...

2010-09-18 @ 13:46:29
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0