Vad har jag gjort...?

Det undrar jag jätteofta! Vad har jag gjort för o förtjäna Kimba. Hon e helt enkelt bäst. Visst så tycker alla om sin hund men jag tänker så ofta. Jag har fått den bästa utav alla. Wow vilken hon jag har! O äntligen har hon o jag kommit varann ännu närmre och jag har hittat hennes rätta knappar nu när det gäller träning. Hon e som en duracellkanin - bara går o går o går o går!

Var precis på klubben o tränade lydnad o jisses vilken hund! Går det så på tävlingarna så är vårt LP2 inte långt borta! Rutan - helt perfekt. Fria följet var hon så m mig - dock snea sitt men bättre än vad det har varit. Apporten går okej - det e ingångarna som e svåra där o sist avslutade vi med en fjärrdirigering som gick okej - lite klydd men ack sån hund <3

 

"Min fina Kimba :)!"


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag kan bara hålla med Kimba är en super hund.

Och hon är verkligen bara DIN :). . . . . du pratar om att förtjäna..tror DU att hon blivit så utan DEJ! allting är din förtjänst Pamela. Tänk all tid du lagt ner på den hunden, så , så här är det , det är du som är BÄST. Tänk på de du...

2010-10-27 @ 09:14:35
Postat av: Pelle

Asså SÅ himla bra är hon ju inte! Min matte tycker ju att jag är bäst ;)! Härligt när man känner så för sin hund!

2010-10-27 @ 13:37:53
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: annsofi

Man får den hund man förtjänar ;-) och din mamma är väldigt klok :-)

2010-10-28 @ 00:46:14
URL: http://setterfnatt.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0