Sentimental o ensam... Inte bra alls..

I dag har varit en riktigt bra dag! Mer om det i nästa inlägg! Skulle egentligen jobba i eftermiddags men jag hade skrivit fel i min kalender så jag var tydligen ledig. Mamma o pappa skulle på fest så jag var ensam men så ringde moster o så fick jag frågat Jamie, min kusin om han ville komma hem o kolla på film m mig så jag slapp sitta ensam =P Så han kom hem till mig så kollade vi på Bandidas, väldigt skoj film! Sen kollade vi lite på shall we dance o sen körde jag han hem igen o sen fastnade jag i bilen lite o satte i gång Emil Jensen o plötsligt kom hans pianoballad som e så fruktansvärt bra o den har en sån känsla så då satt jag i bilen o bara lyssnade på den om o om igen o bara tänkte på allt o inget o sakta o säkert kom alla tårar, vet inte vart de kom i från men de vill inte sluta... Usch vad jobbigt sånt här e. Önskade just nu att nån var här så jag kunde prata m nån, sällan jag känner så hära men så e det nu. Så mkt händer i min hjärna nu, mkt som spelas upp, gamla minnen - både roliga o mindre bra, fast tyvärr flest mindre bra. Mkt om framtiden o just nu o ja det e mer än så o mer djupt men har så svårt o prata om sånt... Vill ibland bara stoppa tiden o i bland bara spola fram den. Tänker avsluta detta mindre glada inlägg m bilder på mina gamla hästar som jag har börjat sakna så mkt nu sen jag börjat umgås m folk som har hästar.



"Min busiga shettis Chester"



"Sån sötis!"



"Var inte gammal när vi köpte han så han körde jag in själva =) !"



"Jag o Wirbelwind!"



"Ett danskt halvblod =)!"



"Victory - min vackra vita springare! <3 Min första häst o helt underbar!"



"Nybadad o fin =) dagen efter skulle han tyvärr avlivas o då fick han vara fin!"



"Rullar sig efter sitt bad - kul!"



"Mys i morgonen solen!"





"Wibbe den vilde!"



"Köpte han när han var 6 år o då var han knappt inriden. När jag sålde han hade jag fått upp han till L:b o tävlat i en lagtävling i dressyr i L:b. Annars tävlade vi flitigt i L:c m hyfsade resultat!"



"Plask i vattenpölen!"



"Lite kompismys mellan staketet <3!"



"Lite mer plask!"



"Veterinärsbesiktningen innan han skulle säljas!"



"Jag o min älskade Wibbs!"



"Vi igen!"



"O igen!"



"Sista ridturen jag hade m honom!"



"Shit så sugen man blir o rida igen när man ser dessa....!"



"O lite galopp!"



"I sommarsolen!"



"Min sagohäst!" <3



"En blick säger mer än 1000 ord...!"



"Wibbe!"



"Saknar Victory så...!"



"Dagen innan avlivningen... Usch vad hemskt det var. Då mös vi massor...!"



"Favoritsysselsättning på väg ut i hagen - äta pileträd!"



"Jag o Wibbe på tävling!"



"Som vi sedan vann för det gick så fruktansvärt bra!"

Nu ska jag försöka torka tårarna o ta ut våra älskade hundar på kvällsrundan o sen sova för det blir jobb hela dagen o sen hem till Natta för tvspels-kväll m folket!


Kommentarer
Postat av: Anna o Pelle

Oj vilka fina bilder! Men ibland är det lite skönt att minnas och bli lite sentimental och lessen? Du får mer än gärna prata med mig om det känns tungt eller du bara vill älta ngt. Ibland kan det kännas lättare att skriva ett mail? Kramen på dig!

2010-10-04 @ 18:08:02
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0