Måndag

I dag har jag jobbat o sen när jag kom hem åt jag o sen vilade lite för att sen kl 14 kom litta folk hit för rallyträning. Kände mig faktiskt inte inspirerad alls så vi hjälptes åt o bygga bana o kolla på varann o kommenterade på varandra så jag o Kimba fick också tränat lika mkt som de andra!
O sen har jag varit på klubben o vänt. Där var nästan inget folk, en del hade tränat innan den riktiga träningen o en del stannade hemma pga regnet o eftersom det vräkte ner så slog vi våra kloka huven i hop o besämde oss för o åka hem! Så nu ska jag göra mig en stor kopp varm choklad m belgisk choklad o sätta mig o spela tvspel!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Jadu jag va glad att jag hann träna innan regnet! Det slog om kvickt men imorgon ska jag ner till kl 19 . Så vi ses!

2010-10-25 @ 19:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0