Lyckligt slut! =)

I dag har jag o Katarina, ordförande på djurskyddet malmö varit o hälsat på Sacha! Sacha e en 2½ årig schäfer som kom till Tingeling för längesen o varit där från o till men sen oktober förra året så har hon o boxern Buster bott där för ägaren har inte hört av sig, troligt sitter i fängelse. Så vi har länge letat efter nya hem till de o frågat alla vi känner o i mitten på augusti så var där en familj som djurskyddet placerat en hund hos förut (som tyvärr gått bort) som var var intresserade av en ny o de klickade direkt m Sacha.
Hade Kimba kommit överens m henne så hade hon varit min sen lääänge tillbaka men Kimba e som hon e o Sacha som hon e. Men denna familjen som har henne nu e underbara. Jag hade aldrig träffat de innan så det var kul o se hur de bodde o hur deras hundar hade det o bilda mig en egen uppfattning om de för Sacha o jag stod varann nära!
Det roliga var att när jag kom dit sprang hon rakt fram till mig, hoppade upp o ställde sig m tassarna på mig o gav mig en slick i ansiktet o sen ner igen! Sån härlig känsla! O så lugn o trygg hon hade blivit! Jätteskoj o se!
Nu kan jag äntligen släppa henne o veta att hon äntligen fått ett hem hon förtjänar!



"Snyggaste schäfer!"



"Jag o Sacha <3. I bakgrunden ser man deras andra hund, Wilma. En rottis/schäfer/dobermann/hofavart blandras!"


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hon är så otroligt söt. Skönt att hon äntligen har det bra.

2010-10-14 @ 07:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0