hårdträning o gräsklippning!

Nu jäklar känner jag mig riktigt inspirerad! Måste måstemåste verkligen få till våra förbannade ingångar, att det ska var så svårt! Så just nu hårdtränar vi o visst det går bättre men allt kan bli Ännu bättre o ska jag försöka mig på att få nån första pris nu i höst så krävs absolut bättring på en del!
Jag har precis varit ute o klippt gräset på våran träningsbana o satt ut några koner till rutor så nu ska vi ut o träna! Hej så länge!



"Jag på gräsklipparen!"



"På avstånd!"



"2 av 4 rutor som står redo att springas in i!"


Kommentarer
Postat av: Töserna i Skurup

Oj! Så beslutsam du är. Vi önskar lycka till. Det klarar ni!

2010-10-07 @ 09:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0