Torsdag!

Idag var egentligen min lediga dag men jag fick hoppa in o jobba förmiddag - för pengar behövs! Efter det när jag kom hem så gick jag o sov i 2 timmar för jag frös så fruktansvärt mkt så det var härligt att sova lite. Sover som bäst mitt på dagen! Sen när jag vaknade så spelade jag lite keyboard o gitarr i väntan på att jag skulle bege mig till klubben för o träna lite m Karl inför tävlingen på lördag!! Började med att gå en runda med Kimba i Svedala. Det e så tradigt att alltid gå samma runder hemma omkring. Sen började vi träna!
Karl fick börja med Bengt o det går så bra för dem! Så skoj o se! De har inget moment som de har problem med utan alla sitter som de ska, finns bara så detaljer men sånt finns alltid!
Men det gick faktiskt ganska bra för mig o Kimba också. Hon var vääldigt taggad. Alltså mkt taggad! Väldigt skoj tycker jag! Vi började m fritt följ där hon i början inte var fullt m mig men efter en stund så kändes det riktigt bra! Sen tog vi läggande under gång vilket också gick bra. Sen blev det lite apportering o det e ett moment som vi alltid har haft problem med. Nu tar hon tack o lov apporten så nu får vi finslipa på ingångarna, men de tar sig sakta men säkert! Sen tog vi några rutor o de går bra. Bättre o bättre - Äntligen!! O sen blev det lite inkallning m stå som också gick bra! Vårt svåraste moment, usch vad svårt! Sen tog vi lite fjärr o det går bra o lika så hoppet! Sen avslutade vi med en platsliggning o det gick också bra. Där fick Karl gå o vara störig o jag tog en promenad runt klubbstugan o när hon låg fint så fick hon bollen bakom  o sen avslutade vi där!
Nu e det som sagt tävling nere i Skurup på lördag! Det känns bra, taggad som vanligt haha menhoppas ändå på att vi gör en bättre prestation än vanligt!

Nu ska jag ta min bok o en kopp te o gå o läsa lite. Älskar läsa Paulo Coelho's böcker. De får en att må bra. Ser iaf kanske en liiten ljusning snart o just nu e jag inte fullt så nere som igår - vilket e skönt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0