Tisdag!

I dag så sov jag helt okej länge! Äntligen! Sen så åkte jag, mamma o syster till stan o gjorde lite ärende. Fick inhandlat ett regnställe, hårfärg (ska snart färgas igen!) hmm, sen var det nåt mer men minnet sviker mig ibland. När jag kom hem började jag på att städa min toalett för den är nästan helt klar nu! Nu väntar vi bara på att duschväggen ska komma så pappa kan sätta upp den sen kan jag äntligen använda den som förut! Mkt grann blir den iaf!
Sen promenixade jag o mamma m hundarna - vilket vilddjur jag har, herrejisses... Sen när vi kom in igen körde vi till Vellinge o hämtade paket som kommit från cdon där jag bla beställt Annie the musical. Kan det bli bättre än en musikal med en BRIARD i?? =P haha. Dock var filmen inte den bästa musikalen jag sett o inte heller var briarden den finaste men det e allt skoj när ens favoritras dyker upp ibland. Jag såg filmen givetvis hos min trogna musikalvän Natta! Vem annars?? =P Vi lagade mat, pannbiff, potatis o grönpepparsås. Väldans gott o trevligt också.
Nu ska jag o sova för jag ska upp o jobba i morgonbitti. Men här kommer några bilder på min nyrenoverade toa!! =)



"I tänt ljus!"



"O i mörker - såå mysigt :)!"


Kommentarer
Postat av: Mamma

Håller med äntligen klart. O snyggt blev det. Skönt med en dusch där man slipper känna sig innestängd. Ska bli kul att testa.

2010-11-17 @ 08:00:55
Postat av: Ingrid

Sååå fint!!!!!!

2010-11-17 @ 10:01:35
Postat av: Nathalie

Så fint där ser ut! Du får ha sightseeing där inne nästa gång jag besöker dig ;) haha och fler musikalkvällar eftersökes haha

2010-11-19 @ 22:30:18
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/
Postat av: Katarina

Jättefint!

2010-11-20 @ 21:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0